.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غیبت 4 مهره اصلی پرسپولیس در بازی امروز
غیبت 4 مهره اصلی پرسپولیس در بازی امروز

سرمربی تیم فوتبال پیروزی از مصدومیت و غیبت چهار مهره اصلی تیمش در دیدار با صبای قم خبر داد.

به گزارش شمال به نقل از مهر، مصطفی دنیزلی شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری برگزار شده پیش از مصاف تیمش با صبای قم در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: صبا تیم خوبی است آنها هفته های زیادی است که در بین تیم های بالانشین جدول رده بندی قرار دارند و یقینا نمی توان این تیم را حریفی آسان به شمار آورد.


نتایج اخیر روند خوب پرسپولیس را نشان می دهد

وی بیان کرد: با این حال ما هم به اندازه صبا به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز دیدار امروز هستیم، بازیکنان ما در هفته های اخیر به خودباوری بیشتری رسیده اند و نتایج ما نشان می دهد که پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران از مصدومیت چهار بازیکن تیمش در آستانه دیدار با صبای قم خبر داد و با ابراز نگرانی از این وضعیت، افزود: ما با حضور این بازیکنان قدرت بیشتری پیدا می کردیم اما اکنون از نفرات جایگزین بهره خواهیم برد.

وی یاد آور شد: وحید هاشمیان، علیرضا محمد، ایمون زاید و هادی نوروزی نفرات کلیدی تیم ما هستند که به دیدار با صبای قم نخواهند رسید اما با این حال به دنبال کسب یک نتیجه بسیار خوب در مقابل میزبان خود با قدرت بازی خواهیم کرد.

استعفایی در کار نیست رویانیان پیش ما است

دنیزلی در ادامه در پاسخ به وضعیت روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد انتشار خبر استعفای محمد رویانیان مدیر عامل این باشگاه، تصریح کرد: رویانیان هم اکنون در تیم ما حضور دارد و جای نرفته است، در واقع خبر استعفای وی نیز چیزی نبوده که در روحیه بازیکنان ما اثر بگذارد.

وی مشکلاتی در مدل دفاع تیمی پیروزی را از جمله نگرانی های خود در آستانه دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر با صبای قم عنوان داشت و اضافه کرد: برای این موضوع در تمرینات کار کرده ایم و امیدوارم در دیدار با صبا عملکرد خوبی را از بازیکنان تیم پرسپولیس شاهد باشیم.

دروازه بان خارجی نمی گیریم

سرمربی ترک تبار تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر تصمیم کادر فنی این تیم برای جذب دروازه بان خارجی، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای جذب سنگربان خارجی در دستور کار خود نداریم.

مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و پیروزی تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14:45 دقیقه امروز به قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار خواهد شد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.